Thursday, January 19, 2012

Two zero one two



Assalamualaikum ;]



Okay, my blog is still exist yaa . Belum terkubur lagi blog aku ni. Post yg last skali ialah errrr bulan lepas. Okay, aku bebai sorang-sorang sbb tak update. Aku tgk kat dashboard semua blogger update je slalu. Sadis sat :(

HAPPY NEW YEAR 2012

Aku lambat dan aku tahu itu. Biasalaa, biar semua dah lupa masuk 2012 baru aku peringat balik. Baik kan? Bila dah 2012 itu maksunya one step closer for my big day. My big day? Kahwin kaa? Lebih penting kod --' SPM. Aku mangsa SPM yg seterusnyaa okay. First day school pun cikgu dah sembang pasal SPM. Jyeah, trima kasih cikgu :) Senior year tak cool langsung okay sebab semua junior blagak jadi senior dan senior yang kena jadi junior. Nowadays, apa pun boleh kan.



Believe it !

Tahun baru azam baru semua nak baru kan. Okay, ada jugak azam tahun lepas aku carry forward. Kau adaa? Bila dah azam baru perangai pun kna la ubah. Kalau dok macam tu smpai bila aku tak berjayaa. Tahun baru ni jugak laa abah dgn mama bg kepercayaan kat ank dia ni ambil lesen motor. Hahh, kemut kod aku nak pujuk nak dapat lesen motor ni. Lagi2 abah, yg stick keputusan ni. Macam mana tah aku perayat dapat jugak. Pheww, sayang abh dgn mama.

Later on aku melalut lagi okay. Sorry kalau ada apa-apa yg mnyakitkan hati ampa semua. Semoga tahun ini lebih bermakna dan berjaya buat kita semua. Amin !

Lotsa love,
DiyanaYusoff.

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment