Tuesday, August 2, 2011

Bila dia refresh..



Assalamualaikum ;]

Ergh, perut lapaq jadi lebih baik manfaatkan masa ni :D Apakah? Dah 3 ramadhan hampir berlalu. Ouh yeah. Bila nak raya? Choii. Terawih pon smkin rmai orang yg datang. Wee, ada cerita pasl terawih ni ;]


Dolu-dolu, masa aku still menjadi salah seorang kanak-kanak yg berumur 10 tahun, aku memey rajin gilo pi terawih. Fuhh, ta pernah miss wey. Hebat ak? Dulu dok Taman Pauh, so berhmpiran la dgn masjid. OTW gy masjid abah slalu tnya ;

Abah ; Harini nak buat berapa?
Diyana; 21 laa. Buat bg habis senang*renyihhhhhhhhh

Bila smpai ja masjid, men aciligan duduk dgn geng dlu. Lupa dh apa nama dowang. Then, ada bdk laki mai habaq

Satgi ampa buat 8 dah la, kita p men bunga api.

Berbungaaa hati aku dgr mcm uh. Kalau boleh na smyg cpt uh. Dalam otk dh terbayang se"perak" mana nanti aku men bnga api. Kih3. Kalau bole jgk, aku yg na gy jadi Imam biaq lekaih habis. Hoishh smpai mcm tu skli. Masa tu ta dok plan dalam otak dah

"Sbelum org habis smyg trawih aku kna smpai masjid"

Hebat ak? Habis 8, telekung sumbat dlm beg pi letk blakang saf uh then blah p ruma kawan. Weee, main memg ta ingt dunia. Mercun bola semua ada. Dengaq ja org baca doa pakat lari p msjd tngu abah dkt kereta bt muka penat smbhyg. Padahal penat lari+main.

Haish, itu laa Diyana Yusoff yg nakal masa kecik dlu.

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment