Saturday, July 9, 2011

IMYSM ;[


Assalamualaikum ;]

Helo ;] Korang sihat? Aku kureng sihat. Erghh, mcm na gila bila selsema + batuk ni. Semua tak kena. Erghh, sekiranya post ini ada mngndungi ayt yg tunggang trbalik, sila abaikan. Kerana si typer pun ta berapa na betoi sgt.

9 July 2011.
Went to Gleneagles Hospital at Penang. Ziarah Arif. Dia kawan aku + adik bekas senior aku. Yang mana kenal dia semua msti dh tahu apa yg jadi dkt dia kan. Sebelum ni dpt gambaran jaa apa yg jadi and dia pnya kondisi, kelmarin aku sendiri tengok. Dia boleh respons dah dengan apa yg kita ckp cuma dia tak sedarkan diri. Aku tgk dh rasa peritnya, dia yg menanggung lg perit kan? Sis Eyra sabar ja walaupun aku tau betapa susahnya tgk adk kandung sndri tidur dkt ats katil sebarang kata. Be strong arip, aku sentiasa doakan hg cpt sedar and smbuh mcm dulu.

ihsan ; Google

Around 4 kami balik and sis eyra hntr aku and afini dkt JJ. Again kan. Jusco masa itu amat la penuh dengan manusia. Pergi exchange duit Rupee ke RM. Tujuan pergi JJ na tgk Transformer tp FULL. Wa ckp sma lu mcm na bunuh ja sapa yg bg FULL tuh kan. So, beli jalaa Mr. Popper's Penguin pkul 5.30 p.m. Memandangkan still ada masa 30 minit, pergi makan Sizzling. Mak datok pnya ramai manusia. Nak beli air pun pk 55 kali ;[ Ok, fine tak minum smpai kesudah. Movie tu awesome GILAAAA! Terbaik wa ckp. Tak rasa rugi lgsg. GELAK GELAK GELAK. Tapi selsema aku bt aku tidak slsa bila dok dlm tmpt aircond -.- Met with Anis,Fariha,Fatin,Fara,Adi,Syawal,Nuqman and ramai lagi.

Korang jgn baca yg bawh ni. Bukan untuk korang ;p

Pakcik Indonesia, awk thu ta sy rndu awk mcm na gila dh ni? Mana awk mnghlg pn sy tataw ;[ Sy na update pasl awk pun dkt FB awk ja taw. Kenp awk taleyh buang ego awk tu? Pk la jugak hati org lain. Sy pun dh naik pening dgn prangai awk tahuu?? I MISS YOU SO MUCH ;[

p.s; Post aku pnjang kan. Abaikan -.-

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment