Wednesday, July 6, 2011

Bukan BARBIE


Assalamualaikum ;]

Hey! Aku tahu ampa rndu aku. Err, memang perasan ja kan aku ni. Haaa takpaa. Pergh, lama dop aku tak update? Lama an, aku memang SIBUK kalah PM. Harap maklum la kan. Aku tahu jugak blog aku kalau ditinggalkan lama lagi ada chance masuk kubur kan. Okay, aku tahu aku tahu. Maaf la bukan aku sengaja tak update. Mmg busy sampai naik gilla. Okay pendahuluan aku melalot. Bye intro ;[

Jyeahhh, last week aku meninglkn Malaysia ke India. Ouh, pergi sembahyang ka? Choiiiii mulut. Memg tidak la kan. Kalu korang nak tnya aku apa pendapat pasl negara ni? Aku akn jawab dgn keihklasan hati yg paling ikhlas.

Korang patut syukur dapat duduk Malaysia.


Hahh, itu jala aku boleh kata. Aku taknak comment bnyk sgt pasal trip ni. But second last day, awesome jugak la kan sbb pergi pelancaran lagu/cerita kat sana (memang tujuan pergi sana sbb pelancaran ni ja. Kawan abah aku Producer untkk cerita ni). Jyeahh, its tamil movie. Panggung wayang dia amat besar drpd Malaysia and dua tingkat ya. Hero cerita itu amat Handsome dan aku dapat jmpa Live and boleh lepak sekali dlm bilik hotel with others dgn dia. Supercool ryte. Wlaupun korang tak knl but aku ada 1 pengalaman yg mmg kau non hado. Tutup cerita pasal INDIA-.-

Tunggu la post lepas ni pasal jiwang pulak. Tunggu ;]

Nak tengok gambar aku pergi sana sila bukak FB aku. Terima Kasih.

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment