Saturday, July 23, 2011

bila dia berbicara...


Assalamualaikum ;]

"Couple or Single lg best?"

Ramai org tnya aku soalan mcm ni. Sekarang ni aku rasa aku ada jawpn yg sesuai. Aku rasa COUPLE dan SINGLE sama ja. Serius la ngek -.- Kalau nak selamat hg skandal la bnyk2. Sandal pon takpa. Diyana tak kesah ;]

Kalau couple apa yg best? Hahh jawab! 1st rasa mcm ada org ambl berat. Kan2? Mahu tidak, pg2 dh dpt msg yg boleh cairkan coklat na celup almond london. #moodraya. "Morning sweetheart". Mahu tdk cair kan? Bila na kuar ja ada yg akn soalsiasat kalah tok kadi. "Nak keluar bole, tp jgn ada laki. Jgn blk lmbt". Kan? Second, hdup tak bosan sbb ada teman yg sejati untk perabihkan cerdit masing2. Kan? Masa tu mana pkiaq dh pasl duit. Yg penting PUAS. Itu la best couple. Semua indah. Semua sayang berbagai. Bila na putus pon alasan maw berbagai kan? "kita dh ta sehaluan la dua haluan la""sy na tmpu dkt study la". Sungguh tak bole blah.

Kalau single apa yg best? First, BEBAS. Selain drpd parents nak ambl kesah, mana ada manusia len na halang itu ini. Tapi percayalah hangpa akn rindu hdp dikongkong -.- Hg na kawn dgn sapa kawn la wey. Tadak sapa na cemburu dah. Ko nak kawn dgn kucing pon tadak sapa na jeles. Boooo. Tak payah menderita tngung rindu la, jeles la kan. Memang tidak perlu. Yeahh, credit kau pun RM10 untuk sebulan then point Maxis kau pon akn kurang.

Masing-masing pnya pandangan. Ni pandangan aku bukan kau, So toksah dok overober pulak na sentap dgn apa aku kata, Meluatfeluat i tahu!


Sekali hati dilukai bukan senang na ubati. BOOOOOOOOOO, bermadah pulak. Haktuihhh.

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment