Sunday, June 12, 2011

TnB

Assalamualaikum ;]

Peace. Hey :) Dua post dlm sehari. Hebat pulak an. Haha. Tetiba virus nak pergi sekolah menular kepada virus update blog. Haishh, apa maw jadi. Okay, bila type ni rasa sayang na potong kuku. Uwaaa, sedih gila. Sudah-sudah.

Okay back to the topic. Alkisahnya, tadi petang tetiba rumah aku tadak elektrik. Perh, panas toksah kata ah beb. Aku naik turun ja. Konon nak bg hilang panas padahal peluh. Ceyt la kan. Takpa sabar sat Diyana oi. Last-last aku memang tak boleh tahan, call TNB. Mak datuk dh la aku yg bercakap. Getar aku. Lepas diorang fixed semua balik lepa pn blah la kan. Tak kan nak berkhemah dpn rumah aku. Haish.

Suddenly, ada call from TNB again asking whether dah ok belum kan.

TNB: Hye. Selamat malam PN.NORDIYANA.Sy dari TNB. Rumah dh ada elektrik ka?
Diyana; *dgn nada thn marah*. Ouh ya slmt malam. Hah dah okay. Thanks alot.

TUPPPP. Agakagak ah beb. Panggil puan, habis SPM pun belum na menikah. Weeee, memang nahas la !


Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

5 comments:

  1. huhu...sedar ar muka dah kedut!! hahahaha!!

    ReplyDelete
  2. kuang hajo gila kalu sya! wey bayar duit baju..hahha

    ReplyDelete
  3. huhu...aku ka pakcik tnb hang yang kuang hajo gila tue?? duit baju?? alamak!! aku lupa pasword nak bukak akaun..macam mana nak kuarkan duit yang berjumlah RM 20+15+3-28 lebih hang ah?? tunggu suami aku bayar boleh??

    ReplyDelete
  4. haha, jenuh na tngu hg khwin. kaki jgk bdk ni!

    ReplyDelete
  5. hek hem..takpe..doadoakanlah aku kawin staright je lepas spm..hahaha.*gatai*

    ReplyDelete