Thursday, May 19, 2011

Kicikicik asam jawa


Assalamualaikum ;]

Peace! Hey kauorang! Aku tatahu apa de hal napsu aku membuakbuak nak update blog yg dh lemau ni. Padahal esok exam yg mmg berat palaotak aku smpai MEMORY FULL untuk otk aku. Tak sempat bli baru. OUH DAMN CHOCOLATE HOT -.-

Kau tahu ada bdk cilok suara aku yg mmg aku smpan dlm peti suara aku siap bercode rahsia lg ni. Ish! Mmg ada hatiperut la bdk ni. Kalau kau nak amek pon aku tak heran la suara aku ni, tapi knpa suara kau EXTRAVAGANZA puny sdp kalah Cadbury Hazelnut. Kau ni mmg laa!

Hah sudah. Tak pasal aku kena saman. Mampos aku kna gadai jalanraya,lampuraya and hari raya semua aku kena gadai. Tk pasai makk uolss !




Kau ado kenal budak kicik asam jawa ni? Maddi Jane. Mak aih. Siapa ta kenal mmg korang paling HOT sbb korang tak kenal bdk yg lebih HOT drpd korang -.- Umur dia baru 12 kod kalau tak salah. Korang tengk dia nyanyi mak aih, aku tido tak oayah mama aku dodoikan. DAMN, kantoi! Suara dia ni memg matang la wey. Kau dengar dia nyanyi lagu Jar of Hearts cukup. Kalah the original singer beb! Kalau la aku ada suara mcm dia ni memg aku BANGLA la wey. silap la dey BANGGA! Setiap malam sblm tidoq mesti aku bukk lagu budakicik ni. Sahh aku lena sampai aku termimpi buat recording dengan dia.


Okay, celoteh panjang. Macam ada orang nk baca ja kann ! Kenapa esei SEJARAH aku tadak idea mcm ni ntah. Aku sarankan kt kerajaan tolong la tukaq soalan esei bt mcm aku nk post smthng. Mesti aku dapat A+!

p.s; DIYANA TIDAK BETUL!

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment