Monday, May 23, 2011

Just a minute

Assalamualaikum ;]



Yippie! Sukanya bila dia ceriaa! Ooops over pulak kan intro aku. Teehee, ampun ya buk. Okay. Kenapa aku terlampau eksaited ni? Yola, mak eksaited u alls sbb mak dh bebas sikit la daripada demam mid year u. Ala, suka kecoh taw! Erhh, kalau rasa nak penampo purple blogger ni boleh aja. Dipersilakaan '] Cepat semntra tawaran dibuka hebad! Entah apa la aku melalut kan ;]

Okay, tadi las paper was Additional Mathematics Paper 1. Okay, scr jujurnya bt kali ni exam ni aku kan kan kan. Bukan niru cuma aku ada tgl mayak yg aku tataw. Paper add math ja tu. Markah yg bnyk pulok. Ouh, sayang btl ahh. Maafkan sy sir ;[ Tidak disengajakan. Saya pun tataw kenapa sy malaih tetiba na blajo add math. Haa! Kau cakap, FINAL kau GAGAL memang aku akn tampar muka aku sendiri. Ape kes la kan? Secara jujonya lagi kan, saya memang tak study sangat exam kali ni.Erhhh, DIYANA YUSOFF bngun drpd tido kau tuh! Entah apa laa kan!

Bila dah FREEDOM for a minute memg aku akn buat kerja sambilan la balik. Diyana! Kau keja apa? Jangan benda yg ta senonoh yana oi! Nauzubillah, kerja aku ialah update belog sahaja. Toksah dok pikiaq buat pening otak aih sayang ;]

Esok dh hari SELASA mesti tak belajar sangat TAPI akn dapat paper. CILAKOSMILAKOS. Ni eden na membara lebih daripada HOT.FM ni! Jumaat pulak sambutan HARI GURU. Wey, kenapa sklh korang lmbt sngt? Jawapnya ; Sekolah kami pentingkn exam dlu ;p*nmpk beno jawapan selamat*. Bila dah free jugak la, aku akan spend time aku kat PANGGUNG WAYANG yang berdekatan untuk menebus cerita yang aku tak tengok lagi. Hold on ajalaa.


Aww, cerita NURKASIH wajib ditonton olh aku. Ramai org kata BEST, AWESOME! Okay, just wait and see ajolah. And sbb utama aku nak tngk cerita ni ialah;



JENG....











JENG















JENG !


Alololo, sweetnya. Kalah sugus taw u;p Tapi MIA lebih elok kalau gandingkan dengan mamaLISA nya ;]

Yang ni je kod celoteh aku pada hari yang menuntut kebebasan. Assalamualaikum. Peace ;P


p.s; TEEHEE ;]





















Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment