Monday, May 30, 2011

Cerita pendek

Assalamualaikum ;]

Peace. Okay, tak mahu melalut lebihlebih sat lg tak menjadi post ini. Title pong Cerita Pendek kan. Okay, ni kira rumusan bg hari semalam. Ahhh. Perlu ka bgthu? LANTAK -.-

Pada hari petang yang indah lagi ditemani chaya Matahri terik bak snow turun, Afini text aku. Dalam otak "mesti kalsom ni nak ajk aku keluar." Yeayy, sangkaan aku betul sekali, text dia bila dibaca akn berbunyi "jenab jom p uptown". Ouh, sadis sardin cap ayam disitu. Bla bla bla. Aku pong bersiap ala kadar. Aku pakai mcm nak msk bendang -,- Lepak ruma dia, tawaf 1 IPD smpai kucing yg tgh berdating tepi jalan pon dh meluat tgk muka kami.

Lepas maghrib pergi JJ. Okay, mcm perkara wajib je kan -.- Pergi sbb ada fatin,farha,pia and umi kat sana. Bincangbincang di Stabak, nak pergi Karok @ KCity tapi aku and thirah lapar so nak mengisi perot di Kapitan shj ;] Pi kapitan penuh siol. Aku baru mengidam nak makan kat kapitan

. Okay FINE-.-

Lepak @BM TOMYAM pulak. Aku adn afini menjalankan misi kami ke Uptown. Hasrat nak cari baju Elmo. Ouh, lamenye saya :P Baju kemaja at sana bapak bunya HANGAT. Tetapi sikit tak perangat aku. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Last2, Kalsom dapt rayban -.- Diyana Yusoff putih mata. Around 11.30 pm baru balik. Ish3 ;]


Aik, mcm crita panjang jaaaaaaaaaaaa ;]

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment