Sunday, April 10, 2011

Weekend

Assalamualaikum ;]
Tak jawab berdosa! "nanacikenabananapapaya".


Kau tahu aku dalam mood BANGLA ni. Ceyt, penulis nak samakn aku dgn BANGLA. Cikodok basi betul! BANGGA la. Kenapa? JENG JENG. Aku menang acara susun mangkuk paling herot. Cis, ta baik riak! Okay, MAAF-.-

Sebenarnya, main MANGKUK-ling tadi. Dengan ckgu BM kitorang yang comel comel mcm gula tuh. Kalau cikgu baca jenuh aii maks, na sediakan space yg bnyk untuk ckgu kembang. MERIAH and HAPPENING walaupun itu tempat bnyk dengn manusia asing dari planet BANGLA. Siol gila. Dah bau diorang wangi semerbak reban ayam. Ramai mcm ada konsert ZIANA ZAIN. Macam na sepak ja warga asing ni. CILAKOS MILAKOS!



Kau nampak B tuh? Itu la aku. "BEN 10"
BEN10 versi PURPLE
All of US.


DIYANA TENGAH MENGUAP DENGAN GANASNYA!

Okay. Aku dah buntu. Bbye ;]

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment