Friday, April 8, 2011

Straw to my berry

Assalamualaikum.
Whats up BABES?

Aku tengah bebai ni! Ce korang tanya apedehal? HAHA. ESOK kau tahu kan hari SABTU a.k.a SATURDAY. Kau tahu esk skolah aku kena ganti? OKAY FINE-.-

TAPI

yang na marahnya ni, KENAPA KENA BELAJAR LEPAS GOTONG ROYONG? Fenat tahu tak. Belanja makan PACALELE takpa la jugak. Ni suruh kami keluarkan peluh yang kami sengaja buat stok untuk masa yang perlu kau orang nak gunakan. Bedebah betul penulis blog ni.

SIAPA PUNYA BLOG?

Cis, mengata aku. TETTTTTTTTT. Sah siapa yang baca rasa na tendang aku smpai bole masuk HTR. Sampai hati kau orang. Ce gi check at hospitl ty, ada lagi ak HATI ampa? Kalau dah hilang mksdnya aku ambl and kau orang TIADA HATI atau bahasa kuanghajos TADAK HATI. Itu baru satu hal kaitan dengn skolah.

Keduanya, aku tak berapa faham kenapa la kt sklh ada manusia suka main paksa-paksa? Kalau aku ajk kau main paksa-paksa boleh diterima lagi. Nampak api tengah panas kat telinga ni? Tak baik tahu ta main paksa org masuk. Dah la paksa,jeling pulak. JULING mata baru ada akai. FADAN MUKA. HAHAHAHAHAH ;]

DIYANA KEJAM DI SAAT DIA MENAIP.

Sebelum kau org pening mcm kak bedah tengh mengandung tu, baik aku tutup otak aku untuk taip.

DIYANA TENGAH MENGUAP.



Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment