Saturday, April 30, 2011

SALE

Assalamualaikum;]

Gedebush! Kauorg tahu aku ambl masa 30 minit untuk bt intro ni? Sebab aku pi review balik video inianwarhadi;] PERLUKAH aku bagitau? Baca sudah la, banyak cakap pulak. Kalau takmau baca sila tekan butang "X" yang berada di atas page korang. Tadak jugak? Tutup laptop pi buang dalam TONG SAMPAH!

KENAPA AKU EMOSI LEBIH?

Kau org nampak tittle aku? SALE? Itu bukan nama perempuan mahupun lelaki. Siapa pernah jumpa perkataan ni? Kalau perempuan kata tak pernah nampak memang aku kena sunat balik la. TETTTTTTT. Semua org pernah jmpa "SALE" ni. Tapi kebanyakan PEREMPUAN yang akan meroyan bila nampak ni kat mall. Macam jumpa BEROK bergayot dalam kedai GUESS.

Bila SALE ja mesti cuti, bila CUTI ja mesti SALE. Tapi kan dekat PDI aku tgk memg tak pernah lekang la daripada board "50%". Memang menangis gulingguling depan PDI bila nampak benda alah ni. Last Saturday, my buddy and I went out. First ingat nak HANG IT OUT at the JJ ja. Lastlast mata kami ada perkataan SALE dpn bijik mata. Kau tunggu hape lagi kan?

Habis duit aku buat amal jariah dkt shopping complex. HAHA. Sampai kena cucuk duit. Nasib ada pak ATM dekat situ. Kalau tak aku menangis takmau balik la. Tadi pergi JUSCO dengan abah. Abah nak seluar pulok. Teman la, tapi dalam teman tu kena la dpt upah. HAHA;] Dapat jugak jam baru beli dekat sana. Thanks Abah. Nanti jangan lupa ajak nana teman lagi nah.


source from Google

Sesiapa yang tak pergi lagi shopping baik pi, nanti menangis lagu TAYLOR SWIFT pulok;]


p.s; Apa yang aku ingin smpaikan ni? Sila bawak bertUnang ;]

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment