Sunday, April 3, 2011

Phew

Assalamualaikum.
Tak jawab berdosa. Nanacikenabananapapaya;]

Hari ini hari AHAD. Esok hari pa murid-murid? Yeah pandai MONDAY. Hari MINGGU buat aku BOSAN macam nak PENENDANG manusia. Cis, ta berperikemanusiaan betol. Repot bomba jom. Homework aku ta pergang pong, Lihat pun tidak. Ada tak ciri budak cemerlang SPM 2012? HARAPAN tinggi ni. Walawey ;]

Minggu ni aku habiskan dengan baca NOVEL. ILOVEITSOMUCHMUCHIEMUAHMUAH. Kijap, bukan sblm ni aku habiskna hujung minggu aku degn menelaah novel ka? Ouh, itu la DIYANA. Bagush tak? Better angguk kepala.*anguk kepala laju*. Kenapa aku suka baca nobel? Sebb nobel lagi best dari bukuteks bm atau novel bm. HAHA ;]

Hati berkata : Tapi kau baca nobel cintancintun memang la kau suka.

Cis, cuba diam jgn berkata-kata. Kan kantoi! Pheww, tapi kan nobel jenis cintancintun baca sehari blh habis. Cuba kau suruh aku baca nobel yang ada ketan dgn belajar blm tntu sminggu aku blh habiskan. Itu la NORDIYANA. Kejam tak?

Aku kalau baca nobel yang cengini memang dapat penyakit 1 pakej. FOC pula tu. Penyakit tak perlu MAKANMANDIONLINEKENTUTTIDOR. Itu la penyakit. Felik bin Ajaib tak? Itu la TAKSUB sangat. Selagi tak habis nobel tuh jangn risau aku takan berganjak ;]

Abah; Nana turn makan!

Me; Nanti.

Kejadian ini berlaku pada pukul 2.30 pm tapi aku akn turun pada pukul 7.00 pm untuk makan. Siol betol la kan. Itu la DIYANA. Sila jauhkan NOVEL daripada mata kasar DIYANA. Kalau tidak NAHAS la novel korang dikerjakan. MIAHAHHAHA ;]

DIYANA AKAN BERHENTI TYPE SEBAB DIYANA RASA POST KALI NI BOSAN A/P BORING!



Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment