Monday, April 4, 2011

HOP


Assalamualaikum.
*

Kau nampak tittle aku yang comelgebugebu tu? Tak nampak? SAH, colour Blindness ;] Aku pun tataw apa kena ngena Tittle dgn CB? Cilakos milakos betul blogger ni. APALA?! Siapala blogger malang ni. Simpati ceq aih.


Kau tengok dah cerita HOP? Belum. Cis, ketinggalan planet Marikh betul la. Mesti terlepas kapal kan. Haish, bawak bertunang la iya;]Baik la. Mai aku na story. Kau org tgk cerita ALVIN&THE CHIPMUNK.? Comel kan? Macam aku sejibik. CILAKOS MILAKOS. Blogger ni tengah kutuk DIYANA. Tak patot betol. HOP ni sambungan cerita ni. Comel sngt E.B tuh. Sampai aku nak menangis tengok dia comel sngt. Sensitip betul jiwa penulis belog ni. CISSS!

Kau tengok dia main DRUM cukup. Macam nak bagi penendang ja. Padahal E.B hanya la seekor BUNNY. DIYANA jealous kepada binatang. Apa de hal la kau ni manusia?! Aku nak buat baju E.B la mesty comel bila aku pakai. SILA SEDIAKAN BESEN UNTUK MUNTAH.

Kat sekolah tadi setiap MINIT bukan JAM okay, mulut aku akn keluar pasal E.B. Sampai CLASSMATE aku mcm nak bagi penendang 5 kali ja. Nasib lepa prihatin kalau ta kena penendang 10 kali pa tadi. Memang kena report TOK KADI suruh lepa nikah awai. HAHAH;]

Malam ni doakan aku mimpi dengan E.B tahu! Kalau ta aku tak mau kawan dgn ampa 5 minit.


DIYANA TENGAH GILA E.B



Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment