Wednesday, April 13, 2011

Cisss

Assalamualaikum.
Tak jawab berdosa. Baik jawab, dapat pahala.
Kih-kih-kih.

Semua get ready, kapal terbang akan melepaskan gas pada bila-bila masa.Wait a kejap, itu pilot nak bgthu yg dia nak buang "gas". Okay, asal aku buat intro dgn benda tak senonoh. Cis, akibat teringat sedutan dlm nobel la ni. Okay, kauorg jgn trikut na leps gas jugak. Tak pasai2 blog aku yg baru sembur perfume bertan-tan busur.

Semut. Kau kenal smt? Tak knl. Pendek umo bebeno la mung. Semut yg boleh terbang, kalah helang pon tak kenal. Yg beso2 tuh. Okay, jgn percaya pulak. Saja na klentong org yg taw. Ngehehehe. Aku ni ANTI sikit dkt semut. Tak kisah la kaum kerabat mana pun asaikan ada rupa mcm semut. Memg akn disula dgn kejamnya. Okay, sila bayangkan semut kena sula. MIAHAHHA;] Kejap, bukan kak Miah jiran sblh rumah. Itu gelak secara kejam. CIS;]

Semalam aku nmpk segerombolan semut ni buat lawatan smbil blajar coklat TOBLERONE aku. Aku dgn sepantas siput alih coklat & ambil perfume yg harganya 3 rm10 spray dkt semut tuh. Mati woh.. Ta sangka, okay. Padahal memang dah sngka. Aku spray perfume tuh keliling tmpt uh. Tiada lngsg semut. Sayang la kat PERFUME.

Tak sia-sia aku beli. HAHHA;][

p.s;CONGRATULATIONS CHORAL SPEAKING TEAM :)

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment