Sunday, March 13, 2011

Morning babes :)
Now 8.43 a.m and I very SURE tht 50% budak skalian alam still merengek atas katil.
Sapa kata betol? Sila hentak kaki.

DIAM-.-

Happy Holidays semua. TETTTTT! Untuk budak sekolah ja.
Yg lain, HARAP MAAF SILA CUBA SEBENTAR LAGI.
Okay, memandgkan cuti sekolah hidup aku mesti BOSAN.
Tahap HENTUK KEPALA AT DINDING SMPAI KAKI SAKIT.

Pembaca PURPLE blog; Weyyy! Kau hentak pala tpi kenapa kaki sakit?

PURPLE blogger; Itu maksudnya org yg taip ni tak betul. Pity me:P

Abaikan benda alah tuh. Pagi yg cerah lgi sepi aku nak cerita pasal

ZAMAN RIBENA.

Apa itu? Kita tahuuu, ala iklan ribena yg lagu hindustan tuh..
Tetttt, salah la adik. Lain-lain
"ala, zaman budak2. Masa dok hingus leleh".
Itu mak budak yg jawab;p

Kenapa aku bngkitkan pasal ZAMAN RIBENA?
Sebb smlm aku balik kampung dan belek album GAMBOR masa kecik2.
Sekarang dh besar pnjang ;p

Masa dolu dolu, aku ni comel ,
rambut perang kalah minah skarang dye rmbut mcm mandi air KARAT.
Dolu-dolu muka aku putih berseri, tak payah pakai GARNIER.
Dolu-dolu rambot aku CURL semula jadi, tayah gegeh na p PERM;p

Itu soma DOLU-DOLU.

Sekarang ni rmbt HITAM cuma ada sikit la PERANG yg ori ok.
Muka aku sekrg GELAP. sbb suka berjemur tgh panas.
Rambut aku skarang sbb wt REBONDING, guna jari pon blh uolsss:p

KEJAP !

Kenapa post kali ni aku nak puji diri sendiri?
Ishhh-.-
Takpa kenyataan.Teruskan PURPLE blogger.

Tiba-tiba aku tak tau apa nak type.
HARAP MAAF.

p/s: -.-

PURPLEblogger.


Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment