Wednesday, March 9, 2011


Hello semua!
Bertemu lg kita dkt rancangan PURPLE BLOG.
Awww, diyana mengada na ada show sendiri. Ouh tidakkk pulangkan ribenaa itu.
Miahahha.

Si makcik; Oii diyana, kau na melalot apo nya haa kali ni?
(bt mcm ada makcik ja baca blog aku)

Purple blogger; sabo la makcik oii. harini eden na crita ttg kawan eden. makcik gerenti tadok kenai punyaa. makcik dok diam nahh.

Okay, baco elok2 ehh..

Eden bnyk kawn nye haa. Tapi kawan paling rapat dgn ngam dgn 2 manusia yg kadang2 fius diorang mcm hilang.
Jeng jeng jeng.

TOP 2 ni :)



Noor Shifaa a.k.a ipa.

Beliau ni mmg paling rpt and paling paham aku nye haa:)
WALAUPUN dulu aku ni bnyk mengata dia. MUAHAHHA:P
Dulu sbb ta matang lg kan my dear.
Dia ni memg mulut banyak skit. Tapi aku lg bnyk.
Dengan dia jelaa aku suka luahkan perasaan aku ni.
Aku memg selesa tahap gaban dgn dia.
Perangai dia memh sukar nak difahami sikit. Tapi aku dh start paham :)

Shifaa, aku syg hg.kita BFF kan.



Noor Shima a.k.a ima.

Ni kembar shipa. Kakak kpd ipaa:)
Budak ni lagi, paling bnyk wayar terputus dya laa.
Budak ni susa skit na tngk dia sedih. Kau berak kapo pon blm tntu dpt tngk.
Dia ni kalau bercakap memg tayah guna mic dh, sora mcm na bg runtuh ruma bakal mak mentua. MIAHHAHAH:P
Dia ni faham dgn perasaan aku. Sama mcm ipa. Kalau ada probs with my lover, diorang akn jd tmpt aku berceritaa.

BFF kan!

p/s ; tetiba aku tatahu na post dh:P

PURPLE blogger.



Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment