Sunday, March 27, 2011

Awayy

Hello ;]

Ampa na tau dak aku "pelingkop" pesbuk aku buat sementara waktu. Kenapa? Okay aku jujur dgn ampa semua. Aku na merawat luka hati yang baru terLUKA. Kalau hati terluka dah sah-sah lama kan? So korang doakan la HATI aku ni baik dgn aku. Kenapa hati aku terluka takyah tau la kod noh? Ta masuk pon exam kat sekolah ampa. HAHA





Don't worry blog ini juga tidak berfungsi mcm mana org LIDI tu cakap. Untuk beberapa hari or beberapa minggu. InsyaAllah aku boleh tahan dengn godaan setan ;[ Tapi korang jgn risau kalau rindu dkt aku, aku akn tinggalkan ampa dgn smthng. Mesti ampa siokkk ;]

Astagar, ampa tau aku nmpk cicak bt ASEXUAL REPRODUCTION. Ciss, cilako pnya cicak. Ko bt maksit dpn aku. Ada lastik dah lama kau kena tgkp kering dgn aku nyahh ;]


Nahh, aku tinggalkan beberapa gmbr untuk jadi kenangan slma aku tadak kt sini ;]


Ini topi COMOT sy ;]
Diyana tengah redi nak menageh .
Fulamakkk, DIYANA menangis.Sila sediakan kain ;[
And dont worry, DIYANA akan kembali jugak kepada pangkuan PURPLE blog;]

DIYANA TENGAH SEDIH.



Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment