Saturday, March 12, 2011

12 March 2011

Lover:)
Aww, imy babes.

Ladies and gentleman, harini tarikh berapo?
Colect colect, 12/3/11.
So clever! Dushh ~~

Apa maslh dgn tarikh ni?
A. Kucing anda beranak kah?
B. Keluar lupa pakai kasut kah?
C. Makan cacing kah?
D. Lu pikir la sendiri?

Tetttt! Jawapanya ialah, (bunyi kompang)

Yeaaa, tanggal ini masok la aku dgn my LOVER
1 YEAR 3 MONTHS.

KaKpo; Tayah la na habaq 1 dnia oi. Putuih nanti naya hg.

Bt mcm aku heran. Aku taw, ada sesetngh "stalker" aku ni mulut diorang "baik".
Suka "jaja" kat skola nanti. Ngehehhe;p

Dah lama an aku dengn dia.
Tapi sayang aku kt dia tak penah kurang, cuma berTAMBAH.
Moreover aku dgn dia memg susah na dpisahkan.
Kalu pts pon dlm sehari dua akn cple balik.
I LOVE ALL ABOUT HIM.
Dia ni kan jnis suka gegeh, majok pun gegeh. Itu syawal :P
Boleh dikategorikan sbg MANJA dgn aku ja. Dengn kau TIDAK.
Dia ni paham degn perangai aku kadang2 mcm HANTU.
Kadang2 baik kalah org lain. Haiyaaa!

BANYAK sngt kenangan aku dgn dia.
Tak pernah 1 pon hilang ditelan ayam KFC atau Burger MCD:P
Semua dalam pala otak aku.

Doakan untuk kitorang agar kekal hingga ke akhir hayat:)
Aminnn!

Sayang anda sebab sudi baca sampai habis. Kalau suka,sila Like;]

No comments:

Post a Comment